BBC planira uložiti 44 miliona dolara kako bi odvratio djecu od Youtubea i Netflixa

09.07.2017 | Komparacio.ba |

www.klix.ba

Poznata televizijska, radijska i internet mreža BBC saopćila je kako u naredne tri godine planira uložiti 44 miliona dolara u kreiranje sadržaja za djecu, a u cilju odvraćanja mališana od Netflixa, Youtubea i Amazona.

 

BBC ima namjeru kreirati online sadržaje za djecu kao što su videoklipovi, kvizovi, igrice, aplikacije... Prema pisanju BBC-a, svi sadržaji će biti oni koji su nagrađivani, obnovljeni iz njihove arhive ili preuzeti iz nekih drugih, kvalitetnih obrazovnih i kulturnih tijela.

Kada je riječ o televiziji, novi dječiji program će se emitirati na kanalima kao što su BBC Bitesize za edukaciju djece starije od pet-šest godina ili CBeebies za zabavu djece mlađe od šest godina.

BBC ulazi u ovaj novi projekt nakon što su iz njihovog godišnjeg izvještaja zaključili kako je Youtube postao najdraži brend 70 posto djece između šest i 12 godina. Britanska mreža se bori da ostane relevantna u razvoju njihovog digitalnog prostora.

 

Preuzeto sa: www.klix.ba
Izabrao i priredio: www.komparacio.ba

 

 

 

KOMPACRTICE

„Za sve probleme drugdje, obod Pacifika će vjerojatno odrediti tok svijeta u ovom stoljeću. Nalet diplomacije na sumitu APEC je samo prvi korak u ublažavanju napetosti stvorene usponom Kine i relativnom padu Amerike.“

 

 

John Micklethwait, glavni urednik The Economist